Sessiz bakışların içerdiği düşünceler diyarını keşfedebilmek zordur çoğu zaman. Aynı noktaları izlesekte içimizdeki duyguların söylediği şarkılar başkadır.

Bende sessizliğimden sıyrılarak, kalbimi dolduran hislerimi paylaşmak istedim, sizleri düşündürmeden, yormadan...

19 Ağustos 2011 Cuma

Kendimi İzliyorum...

Bilmem siz sever misiniz, kitapçıya veya müzik markete gidip, farklı türden kitaplar, cdler alıp, uzanıp dinlemeyi. Bir zamanlar yaptığım en büyük aktiviteydi. Haftada en az üç günümü müzik marketlerde ve  kitapçılarda geçirir, kitapları, cdleri inceler ve paketlerle çıkardım oralardan. Sonra eve gelir, hepsini tek tek inceler, cdlerimi dinlemeye koyulurdum elimde kitabım ve kahvemle.
Fakat bilmem neden uzunca bir süre ne kitapçılara uğradım, ne de arşivimdeki cdlerimi dinledim. İçten içe özlemekteydim o zamanları. Yeni isimler keşfetmenin keyfini, içten içe kendimi bulma çalışmalarımı....
Bugünümü arşivimdeki albümleri dinlemeye ve kendi evimin tadını çıkarmaya ayırdım. Mutluluğumu ise anlatamam. Kendi filmimi izliyor giibiyim. Olaylar yok sadece duygularım, geçmişten bugüne düşüncelerim var gözlerimin önünde. Kendime olan özlemimi gidermek var şuan sadece. Hemde doya doya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder